رئیس فدراسیون فوتبال در محل اردوی تیم ملی فوتسال حاضر شد و برای اعضای این تیم در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، علی کفاشیان عصر امروز (یکشنبه) در محل برگزاری تمرین تیم ملی فوتسال حاضر شد و به گفت‌وگو با سرمربی و بازیکنان این تیم پرداخت. در ابتدا کفاشیان برای ملی‌پوشان فوتسال کشورمان آرزوی موفقیت کرد و سپس خسوس به کفاشیان گفت ما برای موفقیت به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رویم و کسی که برای عشقش کار می‌کند خسته نمی‌شود.
 
در ادامه افتخاری در جمع بازیکنان اظهار داشت: برخلاف میل باطنی و به دلیل محدودیت برخی نفرات را همراه خود نمی‌بریم که امیدوارم در آینده از وجود آنها استفاده کنیم.
 
وی افزود: همه امکانات برای تیم ملی فوتبال ایران فراهم شده و تیم ایران با شخصیت قهرمانی در این مسابقات حاضر می‌شود.
 
در ادامه علی کفاشیان تاکید کرد: فوتسال ایران شایستگی قهرمانی جهان را دارد و آسیا برای فوتبال ایران کوچک است. با این حال نباید سایر حریفان خود را کوچک بشماریم و حتی به ضعیف‌ترین رقبا هم باید به چشم تیم‌های قوی نگاه کنیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:‌ با اراده‌ای که در بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال می‌بینم می‌توانیم در جام جهانی آینده جزو سه کشور اول جهان قرار بگیریم.
 
وی افزود: پاداش ویژه‌ای برای موفقیت تیم ایران در نظر خواهیم گرفت و البته مهمتر از آن تعهد و نظمی است که امیدواریم از اعضای تیم شاهد باشیم.
 
کفاشیان خطاب به ملی‌پوشان فوتسال ادامه داد: به وجود شما افتخار کرده و برای‌تان آرزوی موفقیت داریم. در کنار تایلند و ژاپن سایر حریفان خود را هم جدی بگیریم.
 
وی در پایان گفت: از کمیته فوتسال می‌خواهم که سایر نفرات تیم ملی فوتسال که در این سفر همراه تیم نیستند را هم تحت حمایت خود داشته باشیم.
/2759/